داده‎ نما: توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان

داده‎ نما: توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان

پیرامون مسایل، مشکلات و دستاوردهای مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های کشور، حرف بسیار برای گفتن وجود دارد، اما یکی از این مشکلات، نبود یک مدیر کهنه کار یا آشنا به محیط بازار است.

کسی که بتواند یک شرکت تازه تاسیس را با معرفی توانمندی‌ها و خدماتش به بازارهای داخلی و جهانی معرفی کند.

 

وجود چنین مدیری یک نیاز جدی و ضروری برای هر شرکتی است که در این داده‌نما به اهمیت حضور مدیران توسعه بازار در شرکت‌های نوپا پرداخته شده است:

 

پایان پیام/23 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان